Reklamacje
W przypadku posiadania zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Bank Spółdzielczy w Ślesinie w zakresie wykonywanych czynności bankowych w rozumieniu ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r., Klient ma prawo złożyć reklamację. Szczegółowe wytyczne dotyczące składania reklamacji, skarg i wniosków jak również obowiązujące formularze, zostały umieszczone poniżej.
Bank Spółdzielczy w Ślesinie, w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje, iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami oraz osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami, jest Rzecznik Finansowy. Szczegółowe informacje o zasadach rozwiązywania sporów można uzyskać w Biurze Rzecznika Finansowego pod adresem: ul. Nowogrodzka 47A, 00-695 Warszawa oraz na jego stronie internetowej: https://rf.gov.pl/
Bank Spółdzielczy w Ślesinie, w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami oraz osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, na zasadach określonych w Regulaminie Sądu Polubownego. Szczegółowe informacje o zasadach rozwiązywania sporów można uzyskać pod adresem: ul. Piękna 20, 00-549 Warszawa oraz na stronie internetowej: https://knf.gov.pl
Bank Spółdzielczy w Ślesinie, w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich. Szczegółowe informacje o zasadach rozwiązywania sporów można uzyskać pod adresem: ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa oraz na stronie internetowej: https://www.zbp.pl/
Dokumenty do pobrania:
![](https://bsslesin.pl/wp-content/uploads/2021/07/1379078_pdf-icon_adobe_pdf_acrobat_file_icon.png)
Informacja dla klienta
![](https://bsslesin.pl/wp-content/uploads/2021/07/1379078_pdf-icon_adobe_pdf_acrobat_file_icon.png)
Formularz reklamacji dla klienta instytucjonalnego
![](https://bsslesin.pl/wp-content/uploads/2021/07/1379078_pdf-icon_adobe_pdf_acrobat_file_icon.png)
Formularz reklamacji dla klienta indywidualnego
![](https://bsslesin.pl/wp-content/uploads/2021/07/1379078_pdf-icon_adobe_pdf_acrobat_file_icon.png)
Formularz reklamacji dotyczący karty klient instytucjonalny
![](https://bsslesin.pl/wp-content/uploads/2021/07/1379078_pdf-icon_adobe_pdf_acrobat_file_icon.png)
Formularz reklamacji dotyczący karty klient indywidualny
![](https://bsslesin.pl/wp-content/uploads/2021/07/1379078_pdf-icon_adobe_pdf_acrobat_file_icon.png)
NASZE PLACÓWKI
Zapoznaj się z oddziałami naszego banku
korzystanie z serwisu oznacza akceptację
polityki plików Cookies
SWIFT Code/BIC: GBWCPLPP