Chcielibyśmy poinformować, że od 21.10.2024 r. wszystkie transakcje zlecane w bankowości internetowej oraz w aplikacji „Nasz Bank” będą monitorowane w ramach usługi FDS.

Co to oznacza?

Będziemy monitorować każdą transakcję w bankowości internetowej pod kątem wystąpienia fraudu. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności na rachunkach klientów.
W wyniku naszej analizy przelew może zostać wstrzymany do potwierdzenia lub odrzucony.

Co w takiej sytuacji?

 

  1. Klienci mogą otrzymać poniższe wiadomości – SMS i push z aplikacji „Nasz Bank”:

 a) dla transakcji w bankowości internetowej:

 „Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”

„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcję na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”

 b) dla transakcji w aplikacji „Nasz Bank”:

„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX z urządzenia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”

„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcje na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”

Nadawcą wiadomości będzie „SGB.

2. Po otrzymaniu wiadomości klient powinien skontaktować się z Infolinią SGB, aby potwierdzić lub odrzucić transakcję.

Przypominamy również, że transakcje kartowe są monitorowane na tych samych zasadach.

Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.