Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
Czwartek, 16 Lipca 2020

  Wiadomości   Reklamacje   Bankowość elektroniczna

Jednolite zasady oferowania narzędzi pomocowych przez banki – moratorium pozaustawowe (przedłużenie okresu)
2020-07-06

Pandemia koronawirusa dotknęła nie tylko Polskę, ale większość krajów europejskich. Europejski Urząd ds. Nadzoru Bankowego (EBA) przygotował wytyczne dotyczące pomocy dla klientów przy spłacie kredytów – właśnie ...

....... więcej »

Bezpieczeństwo Twoich danych w sieci i ochrona przed wyłudzeniami
2020-06-30

Wywiad z Wiceprezesem Zarządu Biura Informacji Kredytowej.

....... więcej »

KOMUNIKAT
2020-05-11

Bank Spółdzielczy w Ślesinie informuje, że od dnia 12 maja 2020 roku zmianie ulegnie czas pracy wszystkich placówek ...

....... więcej »

Obsługujemy Tarczę Finansową dla przedsiębiorców
2020-05-04

tarcza finansowa pfr 20200504Jesteś przedsiębiorcą? Zatrudniasz pracowników? Obawiasz się o swoją działalność ze względu na panującą epidemię koronawirusa?
Możesz wystąpić o wsparcie w ramach programu Tarczy ...

....... więcej »

Zawieszenia spłaty rat kredytu bez wychodzenia z domu
2020-03-30

Szanowni Klienci,
W trosce o Państwa bezpieczeństwo finansowe oraz mając na uwadze nadzwyczajne okoliczności związane z wprowadzonym stanem epidemii koronawirusa COVID-19, Bank Spółdzielczy w Ślesinie umożliwia..

....... więcej »

Infografika koronawirus
2020-03-24

KOMUNIKAT
2020-03-13

Mikrorachunek podatkowy od 1 stycznia 2020
2020-01-31

Oszczędzaj zimą
2020-01-20

Kampania SGB - "Mamy tu wszystko"
2019-10-25

Silne uwierzytelnianie PSD2
2019-09-11

Płatności mobilne BLIK i Google Pay w Banku Spółdzielczym w Ślesinie
2019-08-14

Filmy edukacyjne
2019-02-15

Informacje dotyczące gwarantowania środków przez BFG
2019-01-14

Dyrektywa PSD2 - Zmiany na rynku usług płatniczych
2018-10-18

Podstawowy rachunek płatniczy
2018-07-30

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
2018-05-23

Świąteczny prezent: Bankowość mobilna
2017-12-11

Doładuj telefon na kartę w bankowości internetowej
2015-06-09

Doładowania telefonów komórkowych
2014-11-14

Straciłeś kartę płatniczą?
2014-07-04

Płać bezpiecznie w Internecie
2014-03-19

Płać zbliżeniowo z MasterCard
2013-05-10

100 lecie Banku Spółdzielczego w Ślesinie
2012-10-18

MasterCard Debit Paypas - nowy rodzaj karty płatniczej z funkcją bezstykową
2012-03-14

SMS Banking
2011-01-01

PROMOCJA ROR bez opłat!
2010-03-01

Modernizacja budynku Oddziau Babiak
2010-02-13

Przeniesienie bankomatu w Oddziale Babiak
2009-12-22

Zastrzeżenie utraconych dokumentów
2009-09-30

Otwarcie nowej Filii Banku
2008-01-18

Napisz do nas e-mail
2006-08-03

Bank usprawnia komunikację z Klientem
2006-08-03

INFORMACJA dla klientów dotycząca składania reklamacji/skarg/wniosków

W przypadku posiadania zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Bank Spółdzielczy w Ślesinie w zakresie wykonywanych czynności bankowych w rozumieniu ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r., Klient ma prawo złożyć reklamację.
Szczegółowe wytyczne dotyczące składania reklamacji, skarg i wniosków jak również obowiązujące formularze, zostały umieszczone poniżej.

Bank Spółdzielczy w Ślesinie, w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje, iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami oraz osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami, jest Rzecznik Finansowy. Szczegółowe informacje o zasadach rozwiązywania sporów można uzyskać w Biurze Rzecznika Finansowego pod adresem: Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa oraz na jego stronie internetowej: https://rf.gov.pl/.

Bank Spółdzielczy w Ślesinie, w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami oraz osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, na zasadach określonych w Regulaminie Sądu Polubownego.
Szczegółowe informacje o zasadach rozwiązywania sporów można uzyskać pod adresem: ul. Piękna 20, 00-549 Warszawa oraz na stronie internetowej: https://knf.gov.pl.

Bank Spółdzielczy w Ślesinie, w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich. Szczegółowe informacje o zasadach rozwiązywania sporów można uzyskać pod adresem: ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa oraz na stronie internetowej: https://www.zbp.pl/

Dokumenty do pobrania:

 Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji – „zawieszenie spłat”

 Informacja dla Klienta dotycząca składania reklamacji, skarg i wniosków

 Formularz reklamacyjny dla klienta indywidualnego

 Formularz reklamacyjny dla klienta instytucjonalnego

 Formularz reklamacyjny dotyczący karty dla klienta indywidualnego

 Formularz reklamacyjny dotyczący karty dla klienta instytucjonalnego

 Formularz skargi/wniosku


Oddziały
 

Bank Spółdzielczy w Ślesinie
Centrala
Pl. Wolności 14
62-561 Ślesin

godziny otwarcia: 8:00 - 15:30

tel.: (63) 270 40 03
fax: (63) 270 41 56

automatyczna rejestracja zgłoszeń: (63) 270 60 55

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.    
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kursy walut SGB z dnia
2020-07-16 g. 15:00
 KupnoSprzedażŚr. NBP
EUR4.37844.64934.4913
USD3.83844.03053.9422
CHF4.11644.20244.1719
GBP4.82685.06804.9434

Stopy procentowe NBP
Obowiązują od 2020-05-29
Referencyjna0.10
Lombardowa0.50
Depozytowa0.00
Redyskonta0.11

Kod BIC/SWIFT
dla klientów Banku Spółdzielczego w Ślesinie oraz klientów Banku Zrzeszającego:
GBWCPLPP
ZASTRZEGANIE KART
Szanowny Kliencie
w przypadku utraty karty płatniczej należy niezwłocznie powiadomić:
Zespół Zastrzegania Kart Numer telefonu
dostępny całą dobę:
tel. 22 / 515 31 50
Dzwoniąc z zagranicy
należy wybrać:
tel. (+48) 22 / 515 31 50
Zastrzeżenie dokonane telefoniczne należy potwierdzić w Oddziale Banku, który wydał kartę.
 Nagrody
gepard biznesu 2012
orzel agrobiznesu 2015
Drogi Użytkowniku. Informujemy Cię, że nasza strona www za pomocą mechanizmu Cookies przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji przechowywanej w Twoim urządzeniu obsługującym przeglądarkę internetową. Informacje przechowywane są w celu identyfikacji użytkownika oraz stanu i miejsca przebywania na podstronie www. Możesz wyrazić na to zgodę lub zgody tej odmówić korzystając z mechanizmów dostarczanych Ci przez Twoją przeglądarkę, poprzez jej ustawienia zezwalając lub blokując tworzenie plików Cookies. Jednakże wprowadzenie blokady uniemożliwi Ci korzystanie z funkcji IB serwisu. Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urządzeniu końcowym i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu. Polityka plików cookies.
© Copyright reserved by ALMA SA